Så er det igen ved at være tid til årets klubmesterskab🏊♀️🏊♂️🏆🏆🎉🎉
Det finder sted
Her finder I invitation og beskrivelse af klubmesterskabet 2025😉
Vi sørger for, at I bliver tilmeldt de løb, der er for jeres hold - så på eventet skal I blot tilkendegive hvilke dage i deltager, samt hvilke dage I kan hjælpe som officials og øvrige opgaver ifm. klubmesterskabet.
Vær opmærksom på at det muligt for svømmere på A-holdet, B-holdet og Aqua Sport at deltage i kampen om at blive samlet klubmester.
I vil senere modtage en invitation, hvor I kan tilmelde jer til nåleuddeling samt fejring af årets klubmestrer.
Kære alle
Efter sidste dag af klubmesterskabet lørdag den 21. juni 2025 vil vi gerne invitere til fællesspisning🥗🍗, præmieoverrækkelse🏆 og nåleuddeling på Danehofsskolen. Arrangementet er for svømmerere, forældre og søskende.
Arangementet på Danehofsskolen starter, når vi er færdige med stævnet og har ryddet op i svømmehallen (ca. kl. 13), hvorefter vi går til bords. Der vil være buffet og en romkugle til dessert. Det koster 105,- kr. pr. deltager.
Man kan også springe fællesspisningen over og først komme, når vi starter på præmieoverrækkelsen og nåleuddelingen omkring kl. 14.30. Det koster ikke noget - men husk at tilmelde dette også.
Husk man skal selv medbringe service 🍽 og drikkevarer🥤til egen familie.
Vi søger nogle forældre, som kan hjælpe med bordopsætning lørdag morgen/formiddag, samt nedtagning af borde efter arrangementet.
Umiddelbart efter tilmeldingsfristen vil vi bestille mad, og det vil ikke være muligt at lave efterbestillinger.
Vi glæder og til at se jer, og håber vi får en hyggelig eftermiddag 😀
Hilsen fra
K-udvalget
Der skal være Danehofmarked i Nyborgs bymidte og i den forbindelse har vi brug for hjælp til opsætning og nedtagning af markedsboder.
Vi har brug for følgende hjælpere:
Onsdag d. 02.07.2025 kl. 16.00 til ca. 21.30:
4 personer til at pakke trailere på materialegården i Nyborg.
2 personer med egen bil til kørsel med kommunens trailere fra materialegården i Nyborg og ud til opsætningsstedet.
2 personer med egen bil + trailer til kørsel fra materialegården i Nyborg og ud til opsætningsstedet.
20 personer til opsætning af 14 små boder og 24 store boder.
Søndag d. 06.07.2025 kl. 16.30 til ca. 21.00:
20 personer til nedtagning af 16 små boder og 24 store boder.
2 personer med egen bil til kørsel med kommunens trailere fra opsætningsstedet og ud til materialegården i Nyborg.
2 personer med egen bil + trailer til kørsel fra opsætningsstedet og ud til materialegården i Nyborg.
4 personer til udpakning af trailer på materialegården.
Hvis man er 3-4 personer om en markedsbod, så kan både kvinder, mænd og større børn hjælpe til. Man kan godt melde sig på flere opgaver. Husk arbejdshandsker 😀
Vi bruger kommunens trailere, men kan også bruge et par trailere mere, da der ellers skal køres mange gange frem og tilbage mellem Materialegården og opsætningsstedet til netop dette event.
Da dette er en længere omgang, så vil vi bestille nogle familiepizzaer, og der vil være en spisepause undervejs, hvor vi kan hygge os lidt.
Indtjening:
Ved opsætning og nedtagning af markedsboder tjenes 473 kr. pr. lille markedsbod og 630 kr. pr. stor markedsbod. 50% går til klubkassen og 50% går til familier, der hjælper til. Andelen, der tilfalder familierne deles ligeligt mellem hjælperne, og pengene sættes ind på svømmerens svømmekonto, hvor pengene kan bruges til stævner, træningslejre, klubtøj mm.
Valg af hjælpere forsøgs ligeligt fordelt, men er der få, der tilmelder sig til at hjælpe, kan familier indtjene en større andel ved at have flere familiemedlemmer, der hjælper til. Børn er velkommen til at hjælpe til, men man skal være fyldt 15 år, førend man kan være med til at indtjene penge.
Hvis I har spørgsmål hertil, så kan I kontakte Thomas Guldager Schmidt på t.g.s@live.dk
På forhånd tak for hjælpen 😊
Nyborg Svømmeklubs K-udvalg
I forbindelse med Ørbæk Marked har arrangøren brug for hjælp til forskellige opgave, og vi har mulighed for at tjene lidt penge til svømmerne.
Opgaverne består i, at I hjælper med parkering, handy-man-opgaver samt stå i bar.
Hvad får I til gengæld?
100 kr. i timen pr. frivillig direkte til foreningens kasse - beløbet deles 50/50 mellem vores klub og svømmeren.
En dag med godt humør og fællesskab på Ørbæk Marked - Fyns Største Folkefest
Svømmere kan godt tage en opgave, men man skal være fyldt 15 år.
Der kan forekomme lidt ændringer i tidsplanen.
På forhånd tak for hjælpen 😊
Nyborg Svømmeklubs K-udvalg
DM Junior/Senior Langbane er for svømmere med kravtid.
Overnatningen vil foregå i spejderhytte sammen med Fredericia Svømmeklub og Kolding Svømmeklub. Spejderhytten hedder Edslevhytten og ligger på Gungdyvej 49A, 8362 Hørning
Alle måltider vil foregå i hytten, hvor forældre skiftes til at lave mad til svømmere, trænnere og holdledere. Christina Larsen har tlbudt sin hjælp som madmor lørdag og søndag.
Vi skal stille med en offcial med min. modul 2 alle dage. Tina Vaarning har tilbudt at være official lørdag og søndag. Hvis andre kan torsdag og fredag vil det være super.
Stævnet starter torsdag, men vi tager allerede derover onsdag eftermiddag, hvor der vil være indsvømning i løbet af eftermiddagen/aftenen.
Tilmeldingen her er til Sommersjov i Svømmeland i uge 31 2025.
Dette hold svarer til vores søløveniveau - og det er det letteste niveau vi har på til Sommersjov i Svømmeland.
Du kan læse mere om søløveniveauet her: Holdbeskrivelser
Et par uger før uge 31 vil I modtage mail med praktiske oplysninger, men tag endelig kontakt til os, hvis I har spørgsmål.
Tilmeldingen her er til Sommersjov i Svømmeland i uge 31 2025.
Dette hold svarer til vores blæksprutteniveau - og det er det mellemste niveau vi har på til Sommersjov i Svømmeland.
Du kan læse mere om blæksprutteniveauet her: Holdbeskrivelser
Et par uger før uge 31 vil I modtage mail med praktiske oplysninger, men tag endelig kontakt til os, hvis I har spørgsmål.
Tilmeldingen her er til Sommersjov i Svømmeland i uge 31 2025.
Dette hold svarer til vores haj- og delfinniveau - og det er det højeste niveau vi har til Sommersjov i Svømmeland.
Du kan læse mere om niveauerne her: Holdbeskrivelser
Et par uger før uge 31 vil I modtage mail med praktiske oplysninger, men tag endelig kontakt til os, hvis I har spørgsmål.